Livrare și Retur

Comanda și livrarea produselor

Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată de către vânzător printr-o notificare scrisă (email). Termenul de procesare a comenzii este de 1-5 zile lucrătoare. Termenul de livrare al produselor este intre 1 și 3 zile lucrătoare din momentul finalizării procesării comenzii (predării către curier). În zilele nelucrătoare și sărbătorile legale nu se fac procesări sau livrări de comenzi.

De regulă, comenzile plasate în zilele lucrătoare înainte de ora 14:00, vor fi procesate în aceeași zi, iar cele plasate după această oră, vor fi procesate în ziua lucrătoare următoare și vor fi livrate conform termenului de livrare specificat.

În perioade aglomerate de promoții, procesarea comenzilor poate dura până la 5 zile lucrătoare.

Termenele menționate în prezenta secțiune pot suferi modificări și în funcție de situații excepționale, independente de voința Vânzătorului, inclusiv cele generate din culpa/neglijența compărătorului, precum și cele rezultate în conformitate cu termenii și condițiile comerciale stabilite în relație cu prestatori terți (e.g., furnizori de servicii de curierat, ai sistemului integrat de plăți etc.).

Conform legilor în vigoare, comanda plasată pe acest site se consideră un contract la distanță, între cumpărător și vânzător, fiecare parte trebuind să își îndeplinească atribuțiile. Aceasta înseamnă că vânzătorul se obligă să livreze produsele și serviciile comandate, iar cumpărătorul se obligă să plătească contravaloarea comenzii.

Livrarea produselor SMART CLINOR este asigurată de către firma de curierat cu care s-a încheiat în prealabil un contract de colaborare.

Cumpărătorului nu îi este permisă deschiderea coletului doar după ce s-au semnat actele de primire și achitării contravalorii acestuia.

Taxa de transport și manipulare:

  • Livrarea este doar pe teritoriul României

Dacă coletul este puternic deteriorat la primire, recomandăm cumpărătorului să refuze coletul și să contacteze vânzătorul. Reclamațiile ulterioare referitoare la acest aspect vor fi nule.

Pentru termene de expediere sau de livrare ce nu pot fi respectate, vânzătorul va anunța cumpărătorul pentru a-i comunica termenul estimat pentru finalizarea livrării. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către cumpărător, comanda va fi anulată.

Dacă informațiile sunt furnizate greșit sau incomplet de către cumpărător, vânzătorul nu garantează respectarea termenelor de livrare. În anumite cazuri comanda poate fi anulată de către vânzător.

Vânzătorul are dreptul de a refuza comenzile suspecte (număr foarte mare de produse comandate sau repetarea unor comenzi returnate).

Dacă termenul de livrare nu poate fi respectat, se va comunica un nou termen estimat pentru livrare. Dacă noul termen nu este acceptat, comanda poate fi anulată.

Dacă informațiile de livrare sunt incorecte sau incomplete, nu garantăm respectarea termenului de livrare. Dacă în 24 de ore nu vor fi corectate informațiile, comanda va fi anulată.

Cum se returnează un produs?

Trimite un email la comenzi@clinor.ro și spune-ne că vrei să returnezi produsele cumpărate. Vei primi un răspuns în maxim 3 zile lucrătoare.

Poți returna produsele achiziționate de pe site fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea produselor, conform prevederilor OG 130/2000 privind protecția consumatorilor.

În cazul în care ai primit un produs diferit față de cel comandat sau prezintă defecțiuni, taxele de transport vor fi suportate de către vânzător.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare. Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai după ce produsele au fost verificate și corespund condițiilor de retur. În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de tine în emailul de retur, în cel mult 30 de zile de la primirea produselor înapoi. Altfel, în cazul în care se optează pentru un alt produs, se urmează termenii de livrare standard, adică maxim 3 zile lucrătoare.

Taxele de retur sunt suportate de către cumpărător.

Adresa de retur este: Sat Roata de Jos, Comuna Roata de Jos, Strada republicii nr. 73 Județ Giurgiu

Produse care NU pot fi returnate:

  • produsele aflate la promoții, care beneficiază de discount-uri; aceste produse pot fi schimbate doar cu alte produse care se află pe stoc sau cu un cupon valoric în valoare egală cu produsele inițial comandate.
  • gift cardurile nu sunt returnabile; produsele cumpărate cu ajutorul unui gift card pot fi schimbate doar cu alte produse care se află pe stoc sau cu un cupon de valoric în valoare egală cu produsele inițial comandate.

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping